Компанія Bose представила окуляри доповненої реальності, які отримали цікаву систему доставки звуку до користувача. Окуляри отримали назву Bose Frames, і вона виділяються серед своїх конкурентів наявністю звуку, що надходить у вуха без використання навушників.
Так, виробник заявляє, що окуляри будуть передавати звук через кістку за вухом. Таким чином користувач зможе отримувати звукову інформацію, і при цьому буде менше спотворень. До того ж, далеко не кожен любить ходити в навушниках по вулиці, адже це не завжди безпечно.
Загалом, окуляри працюють за принципом Bluetooth-навушників, в які вбудовані мікрофон і багатофункціональну кнопку на правій дужці окулярів.
До речі, пристрій здатний синхронізуватися зі смартфоном, і здатний працювати без підзарядки протягом 3 годин.
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Bose Frames надійдуть в продаж в січні наступного року. Їх вартість – 199 доларів (5600 гривень). Однак, передзамовлення буде набагато раніше.
Нагадаємо, що вчені створили новий тип аккумулятора, який здатний продовжити автономність смартфона до 8 разів. На диво, новий хімічний склад батарей не буде небезпечний для здоров'я людини, адже він не здатний вибухнути, на відміну від літієво-іонних акумуляторів.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що в мережі спливли подробиці про нової консолі Xbox. Судячи з заяв інсайдерів, новий пристрій здатний відображати всі існуючі ігри в максимальній якості, а також забезпечує плавну картинку. До речі, ціна за консоль буде близько 500 доларів, що не може не радувати справжніх геймерів.
Знай.uа писав, що нейромережа допомогла компанії Lexus створити сюжет для їх нового рекламного ролика. Варто відзначити, що він вийшов досить незвичайним, а також завоював серця фанатів якістю зйомки. На диво, авторитетна компанія довірилася нейромережі, яка навчалася на схожих роликах з соцмережі.