Компанія Xiaomi у співпраці з китайським брендом CIGA Design випустили ще одну модель годинника з прозорим механізмом. Новий механічний годинника має назву CIGA Mechanical Design Watch Z Series. Навіть зовнішній вигляд пристрою дивує, не кажучи вже про функціонал, адже китайська компанія любить дивувати публіку своїми пристроями.

Нові годинники мають міцний корпус з нержавіючої сталі. Спереду і ззаду – скло товщиною 1,2 мм зі штучного сапфіра, що гарантує захист від подряпин, а також від фізичних ушкоджень. Однак, не варто ними битися об кожен кут столу. Годинник працює на механізмі Sea-Чайка ST2553JK.

Аксесуар доступний у трьох кольорах: чорний, синій і червоний. Годинник отримав захист від води, який передбачає занурення на глибину до 30 метрів (3 АТМ). CIGA Mechanical Design Watch Z Series можна замовити за 999 юанів (близько 4 тисяч гривень). Будемо сподіватися, що годинник дійсно дивують користувачів.

Популярні новини зараз

Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини

Гороскоп на травень-2024 для всіх знаків Зодіаку: звільнення Тільців, витрати Стрільців та полегшення Водоліїв

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Показати ще

Нагадаємо, що вчені створили новий тип акумулятора, який здатний продовжити автономність смартфона до 8 разів. На диво, новий хімічний склад батарей не буде небезпечний для здоров'я людини, адже він не здатний вибухнути, на відміну від літієво-іонних акумуляторів.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що в мережі спливли подробиці щодо нової консолі Xbox. Судячи з заяв інсайдерів, новий пристрій здатний відображати всі існуючі ігри в максимальній якості, а також забезпечує плавну картинку. До речі, ціна за консоль буде близько 500 доларів, що не може не радувати справжніх геймерів.

Знай.uа писав, що нейромережа допомогла компанії Lexus створити сюжет для їх нового рекламного ролика. Варто відзначити, що він вийшов досить незвичайним, а також завоював серця фанатів якістю зйомки. На диво, авторитетна компанія довірилася нейромережі, яка навчалася на схожих роликах з соцмережі.