Компанія Vivo продала найбільшу кількість смартфонів у Китаї в третьому кварталі 2018 року і обігнала OPPO. На диво, порівняно новачок на ринку смартфонів зумів захопити амбітний ринок.
Vivo зареєструвала річне зростання на 2% і продала 21,6 млн. одиниць з часткою ринку 19,9%.
У той же час колишній лідер, компанія OPPO, посіла 2 місце з різким падінням зростання в річному вираженні - на 11%. Незважаючи на раптове падіння, бренду все ж таки вдалося продати 21,4 мільйона смартфонів з часткою ринку 19,7%.
Інші компанії, які займаються виробництвом смартфонів отримали набагато меншу виручку. Цілком очевидно, що Vivo зуміла здивувати користувачів порівняно потужними смартфонами за доступною ціною.
Гороскоп на сьогодні 30 жовтня: увага овнів, енергія раків та прибуток терезів
Перевірять гаманець і банківські рахунки: українцям назвали нові вимоги для виїзду в ЄС
Зимова субсидія на комуналку: скільки грошей дають на опалювальний сезон
Кабмін запровадив нові правила нарахування пенсій: що буде з радянським стажем
Тим не менше, більшість брендів стали жертвами колосального спаду через зниження глобальних поставок смартфонів. Хоча, величезні зусилля Huawei і Honor дозволили їм зареєструвати велике зростання у порівнянні з минулим роком. Приміром, навіть Apple залишилася незадоволеною виручкою, адже їх продажу дорогих iPhone впали. Можливо, яблучна корпорація зуміє знизити ціну на новинки.