Компанія Facebook знала про проблеми з підрахунком кількості часу перегляду рекламних роликів в соцмережі і свідомо не усуває їх. У п'ятницю рекламодавці в рамках того ж позову звинуватили Facebook ще й у шахрайстві, так як реклама в соцмережах платна, а накрутка показників охоплення аудиторії є найчистішим обманом. Ознайомившись з 80 тис. сторінок внутрішньої документації компанії, позивачі прийшли до висновку, що Facebook знала про значне завищення даних про час перегляду рекламних роликів з січня 2015 року, і приховувала цей факт як від рекламодавців, так і від звичайних користувачів, які теж купували рекламу.

“Припущення, що ми якимось способом спробували сховати цю проблему від наших партнерів, помилкові. Ми розповіли нашим клієнтам про проблему, коли її знайшли, і оновили наш центр допомоги для того, щоб пояснити проблему”, - повідомив один з представників Facebook. Вперше про проблему стало відомо в серпні 2016 року, тоді про це написала WSJ. У свою ж чергу, соцмережа визнала помилку і повідомила, що знала про неї вже давно. За даними газети, деяким рекламодавцям Facebook повідомляла, що час перегляду роликів у соцмережі завышалось на 60 — 80%. Це катастрофічно величезні цифри, за які партнери платили величезні гроші. Позивачі у свою чергу вказують в позові, що проблема мала значно більший масштаб, і перевищення статистики становила від 150 до 900%.

Такими ж займається махінаціями і Instagram, власником якого є корпорація Facebook. Не виключено, що в соцмережах працює однакова система розкрутки, у зв'язку з чим користувачі Instagram також вважають, що соцмережа завищує показники реклами.

Популярні новини зараз

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Показати ще

Нагадаємо, що представники Пентагону були попереджені про витік даних співробітників. Як виявилося, хакери змогли отримати доступ до особистих даних тисяч військових, в тому числі і до їхніх банківських карток. Розслідування вже ведеться.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Brikk славиться своїми люксовими аксесуарами, і на цей раз представив Lux DualShock 4 — контролер для PS4 в золоті і з інкрустованою діамантами. Ціна дуже кусається, так як за джойстик доведеться заплатити близько 10 тис. доларів.

Знай.uа писав, що творці Відьмака на межі банкрутства. Повідомляється, що в разі провалу гри Cyberpunk 2077, про компанії забудуть назавжди, і навіть вихід нового Відьмака не допоможе виправити ситуацію. Польська компанія прославилася саме завдяки цьому ігровому сеттингу.