Деякі власники нових смартфонів Apple iPhone Xs і iPhone Xs Max повідомляють про нові проблеми з використанням смартфона. Як виявилося, вся справа в ухудшившемся якості мобільного зв'язку і зниженій швидкості передачі даних в мережах Wi-Fi порівняно зі своїми попередніми моделями iPhone. Судячи з кількості скарг, мова йде про те, що компанія просто погано створила смартфон. Мова йде не про прошивці, а саме про інженерний дизайн новинки. Подібні проблеми першими помітили жителі США, причому при роботі з усіма операторами, доступними в цій країні.
Це дуже дивна проблема, враховуючи, що роботу модулів зв'язку покращено в iPhone Xs і iPhone Xs Max. Про це повідомили навіть під час презентації. І це логічно, адже нетсмысла знижувати характеристики смартфона, який повинен стати топовим на 2018 рік. Крім того, тести SpeedSmart підтверджують, що швидкість передачі даних в мережах Wi-Fi і LTE у моделей iPhone Xs і iPhone Xs Max помітно вище, ніж у iPhone X. Разом з тим, під час розбирання смартфонів фахівці iFixit навіть виявили додаткову антенну лінію в нижній частині апарату, що повинно було б поліпшити прийом сигналу. Однак, щось пішло не так, і компанії необхідно виправити цю проблему найближчим часом.
Поки що Apple ніяк не коментує цю ситуацію, а користувачі висувають різні припущення про причини настільки широко поширеної проблеми – від банальної перевантаження мереж до апаратних проблем.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Як повідомляв Знай.uа, експерти Picodi підрахували, скільки днів потрібно працювати в різних країнах світу, щоб дозволити собі купити новий iPhone XS.