17 вересня 2018 року, в мережі з'явилися деякі подробиці про смартфон Xiaomi Redmi Note 6 Pro, який повинен вийти вже цього року. А зараз на індійському YouTube-каналі VideoWaliSarkar опублікували відео з демонстрацією новинки. Відео не схоже на фейковое. На жаль, відео швидко прибрали з сервісу.
У ролику смартфон представлений в блакитному кольорі. Новинка має металевий корпус, а на передній стороні пристрою видніється великий широкоформатний дисплей з вирізом, що цілком прийнятно для смартфонів Xiaomi, які створюються як клон iPhone X. Задня частина девайса нагадує Redmi 6 Pro. На ній встановлена подвійна основна камера зі спалахом і сканер відбитків пальців. Судячи по зовнішньому вигляду, смартфон не буде флагманом, але і не буде супер бюджетним. Такий собі середнячок.
Якщо вірити витоку, Redmi Note 6 Pro оснастили 6.26-дюймовим IPS-дисплеєм з роздільною здатністю 2280×1080 пікселів і співвідношенням сторін 19:9. Достатньо великий екран, але величезна батарея компенсує апетит екрану. Крім цього, смартфон працює на процесорі Snapdragon 636 (такий же чіп коштує в Redmi Note 5 Pro). В девайсі встановлена подвійна основна камера 12 Мп + подвійна 5 Мп і фронтальна на 20 Мп + 2 Мп, а також батарея ємністю 4000 маг. Її має вистачити для комфортного використання.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Імовірно, новинка дебютує вже найближчим часом, хоча точної дати дебюту поки немає. Ціна смартфона в Європі складе 200-250 євро.
Як повідомляв портал Знай.uа, багато користувачів були шоковані цінами за ремонт техніки Apple, які компанія анонсувала днями. Однак на цьому неприємні сюрпризи з боку компанії не припинилися.
Також портал Знай.uа писав, що невелика китайська компанія OnePlus за допомогою свого “покровителя” BBK вирішила вийти на ринок телевізорів. Проте, компанія вирішила відразу ж затьмарити конкурентів своєю новою фішкою, якої не буде в інших аналогів.