Apple випустила відеоролик з демонстрацією можливостей камери нових iPhone Xs Xs і Max. До речі, відео дуже якісно зроблено, і це можна помітити з перших секунд перегляду. Ролик показує ряд експериментів, записаних в уповільненому русі, “таймлапс” або в дозволі 4K при 60 кадрах в секунду. Таким чином компанія хоче прорекламувати якість власних камер, які встановлені в iPhone XS XS і Max.

Перший експеримент використовує воду, звук і світло, щоб продемонструвати сповільнену зйомку, яка в iPhone Xs Xs і Max відбувається при 120 або 240 кадрів в секунду з роздільною здатністю 1080p.

Потім мило, вода і кукурудзяний сироп перетворюються на суміш яскравих кольорів, відображених у дозволі 4K (60 кадрів / с). Таким чином компанія показала насиченість кольору. Інші компанії не можуть похвалитися такими характеристиками. Слідом мідь в парі з нітратом срібла показують роботу режиму “таймлапс”.

І наостанок Apple демонструє можливості нових iPhone в умовах з низькою освітленістю з допомогою вогню і сталевий вати.

Популярні новини зараз

Українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку"

Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

Показати ще

Відео виявилося просто дивовижним. Далеко не кожен смартфон може похвалитися такою якістю зйомки, не кажучи вже про уповільнення і 4К форматі. Таким чином компанія намагається відвернути увагу від цін на нові смартфони компанії.

Нагадаємо, що на сьогоднішній день майже всі основні гравці в індустрії бездротового зв'язку в Америці заявляють про свою готовність надати послуги передачі даних на новому якісному рівні 5G.

Як повідомляв портал Знай.uа, багато користувачів були шоковані цінами за ремонт техніки Apple, які компанія анонсувала днями. Однак на цьому неприємні сюрпризи з боку компанії не припинилися.

Також портал Знай.uа писав, що невелика китайська компанія OnePlus за допомогою свого “покровителя” BBK вирішила вийти на ринок телевізорів. Проте, компанія вирішила відразу ж затьмарити конкурентів своєю новою фішкою, якої не буде в інших аналогів.