Ілон Маск, засновник компанії SpaceX назвав ім'я першого туриста, який відправиться до орбіти Місяця. Раніше Маск зізнався, що вартість подорожі близько кількох тисяч доларів. Компанія SpaceX пообіцяла назвати ім'я першого туриста, який облетить на навколо Місяця, і повернеться на Землю. Як написав підприємець у своєму Twitter, ним став 42-річний японець Юсаку Маєдзава.

Відомо, що Маєдзава — модельєр, засновник онлайн-магазину одягу Zozotown. Його стан за оцінкою Forbes дорівнює приблизно трьом мільярдам доларів. У Японії він досить впливова людина. Крім нього, ще один чоловік купив квиток на борт космічного корабля, однак, швидше за все, мова йде про другий екскурсії, так що компанія не називає імені другого космічного туриста.

Політ навколо Місяця відбудеться на ракеті-носії BFR (Big Falcon Rocket), представленої Маском у вересні 2017 року. Система включає багаторазові надважку ракету (перший ступінь) і пілотований корабель (друга ступінь), що вміщує 100 осіб.

Старт першого польоту космічних туристів до орбіти Місяця був запланований на 2018 рік, проте компанія з неназваних причин вирішила відсунути його на середину 2019-го. Швидше за все, все з-за додаткових перевірок, оскільки космічного туризму раніше просто не існувало. Чи вирушить сам Маск в космос - невідомо, але кожен зможе спостерігати за незвичайним подорожжю в космосі.

Нагадаємо, що на сьогоднішній день майже всі основні гравці в індустрії бездротового зв'язку в Америці заявляють про свою готовність надати послуги передачі даних на новому якісному рівні 5G.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Як повідомляв портал Знай.uа, багато користувачів були шоковані цінами за ремонт техніки Apple, які компанія анонсувала днями. Однак на цьому неприємні сюрпризи з боку компанії не припинилися.

Також портал Знай.uа писав, що невелика китайська компанія OnePlus за допомогою свого “покровителя” BBK вирішила вийти на ринок телевізорів. Проте, компанія вирішила відразу ж затьмарити конкурентів своєю новою фішкою, якої не буде в інших аналогів.